W temacie Łòdź i Politechnika w świecie w moim odczuciu kryje się również rozpoznawalność i budowanie marki. Rozpoznawalność i marka może być kreowana (i chyba w większości wypadków jest) poprzez światowe sukcesy pracowników i studentów. Wydaje się że warto zadbać o wspieranie najlepszych oraz dobra promocję tych którym się udało. Nie chciałbym aby zabrzmiało tak jakby w tej chwili nie było promocji czy wsparcia, bardziej chodzi o intensyfikację i włączenie się większej części społeczności w promowanie tych najlepszych. Przykład – chwalimy się że mamy studenta który jest mistrzem świata więc chwalmy się z takim samym zapałem osiągnięciami naukowymi młodych naukowców tych bardziej doświadczonych oraz kół studenckich czy studentów. W marketingu jest strategia mówiąca aby w rozmowie jak najczęściej padała nazwa marki. Wypracujmy schematy aby członkowie społeczności “zawsze” i “wszędzie” chwalili się że Politechika Łòdzka to…, Student/Studenci/Pracownik/ zespół z Politechniki Łódzkiej osiągnął/zdobył …
Jeździmy n konferencję międzynarodowe więc jest miejsce gdzie można wdrożyć takie działanie