TUL 2050

TUL 2050

Kursy i szkolenia online – uczestnictwo w aktywnościach

TUL 2050 Forums Aktywność edukacyjna Politechniki Łódzkiej Kursy i szkolenia online – uczestnictwo w aktywnościach

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #1609
    Rada Uczelni
    Keymaster

    Kursy mikro-kompetencyjne dostosowane do potrzeb przedsiębiorców jak również umożliwiające poszerzenie lub pogłębienie wiedzy z różnych dziedzin dla szerokiego gremium osób.
    Identyfikacja kluczowych interesariuszy, w tym przedstawicieli różnych sektorów i obszarów wiedzy (instytuty badawcze, stowarzyszenia branżowe, agencje rządowe i firmy), pozwoli zapewnić kompleksowe podejście do realizacji tego zadania i utworzenia w lokalnym ekosystemie innowacyjnego rozwiązania szkoleń szytych na miarę. Pozwoli to na identyfikację i rozpoznanie potrzeb oraz trendów rozwojowych w analizowanym ekosystemie. Działanie to pozwoli również na wzmocnienie partnerstw instytucji edukacyjnych i innymi instytucjami ekosystemu. Opracowanie wspólnie mentorskich programów obejmujących określone umiejętności i jak również rozwijanie nowych. Budowanie silnych, zdrowych i długofalowych relacji pomiędzy członkami ekosystemu, pozwoli na wielowątkową eksplorację nauki i praktyki.

    Pozwoli to na kreowanie rozwiązań przełomowych i odkrywczych będących odpowiedzią na problemy zgłaszane przez przedsiębiorstwa/społeczeństwo/instytucje rządowe.

    #1912
    Bartek Zgorzelski
    Participant

    Zawodowe spotkania z okresu ostatnich dwóch miesięcy utwierdzają mnie w prawdziwości powyższych stwierdzeń. Piszę to na podstawie oczekiwań moich rozmówców co do takich właśnie krótkich kursów organizowanych przez Politechnikę Łódzką.
    Dotyczy to w szczególności wyzwań związanych z zieloną transformacją i związanych z nią zagadnień fizycznych, które leżą u podstaw przyjęcia działań realnie transformujących dane przedsiębiorstwo.
    Co byście Państwo powiedzieli na ankietę wśród wybranych łódzkich przedsiębiorców, na podstawie której moglibyśmy w sposób mierzalny określić oczekiwaną formę takich szkoleń?

    #1924
    Jacek Sawicki
    Participant

    Bartku masz w 100% rację, bez rozmów i analiz potrzeb interesarjuszy nie stworzymy kursów i to kursów szytych na miarę. Konieczna jest napewno ankieta takich potrzeb i aktywizacja jak największej liczby uczestników i podmiotów różnych środowisk, którzy zasilą ankietę swoją wiedzą, doświadczeniem, kompetencjami i umiejętnościami.

    #1937
    Mirek Sopek
    Participant

    Wiecie Panowie, konieczność takiego ankietowania, badania potrzeb trzeba by może wpisać jako obowiązek dla Uczelni w najbliższych 25 latach? Zapewne to się dzieje w jakiś sposob, ale wprowadzenie do wizji takiego systemowego obowiązaku analizy potrzeb interesarjuszy wydaje się super ważne!

    #1940
    Bartek Zgorzelski
    Participant

    Rodzi się chyba cały “pakiet” działań związanych z analizą potrzeb i oczekiwań rynku. Bo z jednej strony są to ankiety, z drugiej strony to aktywne wsłuchanie się w potrzeby w ramach zawiązywanej współpracy badawczej lub projektowej, a z trzeciej strony pojawia się “miękki” aspekt aktywnej obecności PŁ w środowiskach przedsiębiorców. Myślę, że dopiero te trzy typu działań realizowane wspólnie i systemowo dałyby opisywany tutaj przez nas efekt.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.